Thursday, December 16, 2010

Musang Berjanggut


ape keje gua kalau jam dah lebih pukul 1 pagi? kalau dah kawen, gua buat larian 4x100 berganti-ganti dengan bini gua. tapi skarang gua bujang,selain pecah umah orang, gua khayal melayan benda nie, ye gua nie jenis semua benda akan lempar kat atas katil, x kisah la ape benda. cuma anak dara orang je yang gua x lempar atas katil lagi, ngeri.

tajuk lukisan nie " Musang Berjanggut", gua rase lepas nie gua nak beli tilam getah la, cat minyak asyik tumpah je kat cadar katil gua, brape banyak cadar dah ganti, last2 tinggal cadar bunga-bunga nie, gile x cool.

8 comments:

RastaMat said...

pergh bro..
abstrak la lu ni..
lukis muke wa boley bro??

wa payung lu 20sen..
hehe..

Afiefah Safieni said...

cantiknya..lukis sendiri r?!
bila nak lukis muka saya ni,haritu dah penat beratur?!
lepas ni buat la ats lantai,ni x katil juga menjadi pilihan..

teddyuna said...

haha.. una xp-ndai lukis.. ok la tu.. x lempar anak dara org lagi... tunggu khwin.. huhu

enyheartsdiamond said...

hahaha.. cadar bunga2.. nak cadar kartun2 tak? :DDD

Db Cooper said...

rastaMat : stakat 20 sen brape kali bakar je dah abis, 50sen la weh

afiefah : yah, lukis sndiri, try n error.. haha, insyallah ur potrait nanti akan datang

teddyuna : hahaha.. rajin2 la melukis

eny : kalo u bagi cadar katun kat gua, gua sebat je

Yayaa said...

pergh. lu melukis! gua jeles.

elda.wahid said...

cun! nnt ak da kaye sket, nk bli artwork ko lah. peace!

Db Cooper said...

haha... ko bli la elda.... special price