Saturday, December 11, 2010

10 hari sebelum kiamat

11/12/2012



Tengah stim gua gulung rokok daun, handset gua vibrate.



" hello, haa lu nak ape kassim? "

" bro, ajar gua amik air sembahyang "

" haa? lu tebiat ape tetibe nie? "

" lagi 10 hari nak kiamat la samdol, gua cuak nie.. lu da sembahyang blum? "

" nie mesti lu baru lepas nengok movie 2012 seri dua nie"

" yela, movie 2 cerita kisah benar ape"

" sengal, orang sesat macam lu nie memang senang nak pecaya cerita Roland Emmerich, semua cerita dia karut, xpayah pecaya "

" ok, ok la, yang penting gua nak belajar amik air sembahyang dulu nie, chow! "





gua sambung gulung rokok, budak zaman sekarang, senang tepengaruh dengan movie.


rest in peace


hari nie 11/12/2010. lagi dua tahun, sepuluh hari nak sampai 21/12/2012

12 comments:

mira shahidan said...

bgos jgk..
baru ada keinsafan sket..
kalau tak bila nak blaja amek air smayang pun tak tau.huhuhu

Halia Kentang @ Annpaan said...

hahaha.
ada jgk org camni..huhu

zey said...

pengaruh mende baik xpe larr....
haha!

sekamar rindu said...

salam..

ajarkanlah..dapat pahala tu..

enyheartsdiamond said...

dr sekolah rendah lagi kan dah belajar :)

enyheartsdiamond said...

kan dari sekolah rendah dah belajar :')

teddyuna said...

bgus2.. dia nk amik air smbhyg tapi .. kalau terpengruh ngn citer tu.. xphm .. n xthu nk ckp ape..

Db Cooper said...

mira : haa gua pon x insaf2 lagi

halia : eh ramai orang mcm nie

zey : hee byk pengaruh buruk dr baik la

sekamar rindu : pahala, btol jgak kan

eny : gua time skolah rendah asyik tido then kaco budak je keje

teddyuna : org skarang memang senang terpengaruh

Privacy_Resident said...

meh aku ajar ko amek air sembahyang bro~

Ayeem Jemain said...

haha sian lak member ko tu.

Yayaa said...

xpe lah. bagus gak. ingat mati. =.="

RastaMat said...

lu ajar je la bro..
pastu lu mintak upah tembakau jawa sebungkus..
hahaha...